Tuesday, February 16, 2010

1st roll of mine

1st roll aku pon tatau la ape jadi.. bile dah scan baru tau ape jadi.. ceritenye ak kan baru angkut itu yashica fx-3 super 2000 skali 75-200 lens.. jd die bg la aku fujicolor superia 200 24 exp free..bodek baik punye.. itupun ak da tuka sepatutnye body tuh dtg ngn lens lain tp ak tuka snyap2 seminggu sebelom ak beli tu.. sbb ak ad dtg.. skali die display tak tuka.. so aku angkut dan bayar je la jd hak milik aku..hahaha.. jd mungkin dengan kejahatan aku terhadap abg.wong(pemilk kedai tu ler kat sri putri)..., aku telah dibalas dengan kamere ku terjatuh ke lantai dr jarak paras pinggang ku yg seksa.. backcover terbukak.. kalo terbukak mesti lah filem terexpose.. so gamba ni jela yg selamat 1st roll free ak itu pon ade yg light leak..

fujicolor superia 200



No comments:

Post a Comment

contengan

focus on me

My photo
Umur 21 | Pelajar Fakulti Kejuruteraan Awam, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, Johor Bahru | Tempat tinggal masih di Bandar Kinrara,Puchong, Selangor.

Followers